Måndag igen

Ja, då var det måndag igen, fast snart är även denna måndag över. Skönt. Jag har dock haft en najs dag. Min kille sov här inatt, vi kom hit igårkväll, vi var hos honom hela dagen igår.
Det blev film med mina föräldrar igårkväll, Year 1, med Jack Black, ganska kul men samtidigt lite för mycket sexanspel hela tiden. Man kan ju faktiskt göra skämt om andra grejer också och inte bara om sex.

Idag har vi varit ute på en liten tur, suttit och pratat, jag har städat lite och ja, mycket mer än så har jag inte hunnit med att göra :) men det är okej, för jag har varit ledig och man behöver inte göra alltför mycket på sina lediga dagar. Ska dock plugga lite körkortsteori ikväll mest för att hålla igång kunskaperna så att jag inte glömmer.

Halv sju åker min pappa till sin träning och då släpper han av mig på stationen och jag tar tåget till Alexander. Sen blir det mest en lugn och skön kväll.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0