Måndag

Dagen har gått för det första gått alldeles för fort MEN jag har hunnit plugga teori till körkortet! Duktigt av mig, jag & Alexander har dessutom varit och solat och sett en film som hette "dream cash", den var riktigt bra!

Nu sitter jag här och planerar Alexanders födelsedag som infaller på söndag, ska göra hans dag så bra som möjligt! Slår in lite presenter också och funderar på vad mer jag kan tänkas ge honom!

På fredag ska vi fira Maria som blir 25 och på lördag blir det Alexander vi ska fira, ska bli kul båda dagarna. Middag och festande på fredagen och smörgåstårta och godsaker på lördag. Hihi.

För övrigt jobbar jag på onsdag och ja, sen händer inte så mycket mer. Ska plugga teori också i veckan, mycket!




Hade velat se Gaga när hon var i Malmö nu i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0