Nattisnatti

Nu går jag och lägger er :) det borde ni också göra!

Jag satt precis och kollade på ullaredsbloggen och blev så himla sugen på att åka dit, blir kanske ett litet besök när jag kommer hem igen vecka 50, jag och Josse ska iväg på ett litet äventyr i två veckor. Ska bli spännande men mer än så kan jag inte säga förrän vi kommer hem!

Ett gekåsbesök hade suttit alldeles finfint så precis innan jul.. kanske inhandla lite julklappar där. Så kommer man lite billigare undan - vore inte helt fel.

På bloggen hade de bilder på helt underbara koftor, skulle vilja ha allihop! Åh.



Men nu: Godnatt & sov så gott så ses vi igen imorgon kära, söta läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0