Opening



Imorgon öppnar XXXLutz i Malmö, ute vid Bulltofta i den gamla IKEA byggnaden. Jag & Baby ska dit. Kanske inte bästa dagen, men vi har varit nyfikna på att kolla i butiken länge nu och eftersom de inte öppnar förrän den 4 november (imorgon) så har vi ju med andra ord inte kunnat gå in där tidigare, förståeligt kanske? :P

De har helt sjuka priser i bladet som kommit i brevlådan, en skitstor skinnsoffa för typ 10 tusen. Det är sjukligt billigt, i den storleken hade den kostat minst 20 tusen i vilken annan butik som helst. Sjukt. Men det är ju bra om de har så najs priser hela tiden, dock är det nog mest nu när det är öppningserbjudanden.

Tänk er sen när jag ska flytta.. Man kommer ju ha råd till att köpa de möbler man vill ha eftersom det är så billigt där. Kul! Slipper köpa nån minisoffa på IKEA för att man inte har råd med mer! :D woooho.

Just nu sitter jag med håret rullat, kommer bli fina lockar. Förut var jag och mami och handlade och nu väntar jag bara på att baby ska komma hit :) han skulle köra hit när han var klar med sin uppsats! Lär nog inte bli förrän närmare halv elva, men men.

Min pappa vann i ICA lotteriet idag, ni har väl hört om att vi har ICA lotteriet i alla ICA butiker nu under en tid!? Han vann i alla fall, det blev bara en flaska läsk, men ändå. Kul att vinna.
Dock så retligt för min mamma, hon har snackat mycket om att det varit kul att vinna då hon handlar flera gånger i veckan. Hon har inte vunnit en endaste gång. IDAG när min pappa handlar för en gångs skull.. han handlar helst inte när han är ledig eftersom han jobbar i butiken annars så slipper han gärna att gå till jobbet på sin lediga tid, MEN för en gångs skull så var han inne och handlade lite snabbt imorse och vad händer? JO, det börjar blinka och tuta när hans kvitto skrivs ut (som det gör när någon vinner) och han läser ut på kvittot att han vunnit.

Han handlar kanske 3 gånger på ett år, haha, gissa om min mamma tyckte att det var orättvist! Jo. Jag kan hålla med henne. Haha. Men de har ju åtminstone delad ekonomi så det går till samma konto, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0