regn, regn, regn

Hellu. Kom hem för en dryg timme sedan, har sedan dess fotograferat mina presenter som jag fick :) tänkte lägga upp bilderna här alldeles strax. Har även hunnit med frukost; special k och vaniljyoghurt.

Nu sitter jag mest och halvkollar på sjunde himlen på kanal 5. Är inte helt frisk dessvärre. Har dragit på mig en förkylning, dock inga större katastrofer men det är ändå lite jobbigt med rinnande näsa och en slö kropp.

Men nu är det som det är och det är inte mycket mer att göra än att ta alvedon, nässpray och halstabletter! :)



Här har ni bild på tre av de gåvor jag fick på min födelsedag.
ring Thomas Sabo - Huslampor Globen/elkedjan


Fler presentbilder alldeles strax! För övrigt regnar det mestadels här nere i Skåne, trist. Men det är hösten det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0