Söndag 16.18

Detta är en trist dag. Inatt åkte Alex ifrån mig för att hämta sin bror som sedan inte ens skulle ha skjuts. Brrr. Sen hade jag stora problem med att somna om igen, låg och kämpade för att få en blund innan jag skulle upp och jobba. Fick en hemsk jävla huvudvärk och började känna mig smått illamående. Tänkte att "det går nog över tills jag ska upp och jobba" hoppades på att må bättre. Söndagar ger ju så jäkla bra lön, 100% ob och allt.

Vaknade vid halv sju, kände att huvudvärken inte alls gått bort och så inte heller illamåendet, tog en alvedon och sedan en till. Gick och lade mig en stund till. Vaknade igen vid sju, fortfarande med en dundrande huvudvärk. Somnade om i ytterligare en halvtimme.
Gick upp halv åtta och drack lite vatten, tvättade ansiktet och satte på mig jeansen, inställd på att gå till jobbet trots huvudvärken och illamåendet.
Insåg sedan att det var en timme kvar tills jag började, orkade inte äta något, så jag satte mig framför tvn och när klockan var åtta insåg jag att det inte skulle gå. Jag kan inte jobba med en sån jävla huvudvärk och ett illamående som inte tycktes försvinna. Ringde jobbet och sa att jag inte kunde komma.

Svor över att jag skulle må dåligt just denna morgon och lade mig på sängen och försökte sova lite, omöjligt. Blev till att titta på tv tills jag äntligen lyckades somna.

Får se om det blir jobb imorgon, hoppas på det, verkligen! Har nämligen jobb mellan 11 och 14, bara tre timmar med andra ord så det vore bra om jag kunde få åtminstone de tre timmarna, lönen behövs!

Skriver eventuellt mer senare. Nu ska jag ta det väldigt lugnt och må bättre!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0