Spreadshirt.se

T-shirts med olika tryck är alltid kul och speciellt om man designat själv. Jag har använt mig av den här sidan två gånger och den är toppen, inte särskilt dyrt och trycken blir superbra.
Min kille har fått två t-shirts härifrån och jag har gjort en till mig själv också, på den ena står det "I <3 Amanda" och på de andra två (som vi har likadana) står det "Amanda & Alexander rockin' it since 2006" och ja, den frasen har jag tagit från How I met your mother, Marshall och Lily har matchande tröjor med det trycket. Gulligt tycker jag.

Andra gången jag skickade efter därifrån valde jag ett glittrigt tryck, man kan nämligen välja en massa olika tryck tekniker, färger, glittrigt, matt eller slätt. Det enda som sätter gränsen är fantasin.





Designa egna tee's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0