tapeter

Ibland sitter jag och drömmer mig bort till dagen då jag flyttar hemifrån och får inreda en hel lägenhet helt själv (eller ja, tillsammans med Alexander men han har bra smak så det borde inte bli något problem!) och det är så spännande att sitta och klicka runt på olika hemsidor, kika i olika butiker. Se, röra, känna. Mjukt, hårt, mönster, färg.

Jag satt nyss och tittade på wallstore.se som har alla möjliga tapeter, superfina, mönstrade, dyra men väldigt originella!

Så här får ni några fina tapetbilder!



ALLA BILDER ÄR LÅNADE FRÅN WALLSTORE.SE

Boråstapeter:







cole & son:






duro:







eco studio:








ferm LIVING:


BILDERNA ÄR LÅNADE FRÅN WALLSTORE.SE kika in hos dem, vettja!

 


Kommentarer
Postat av: wallstore.se

Hej, roligt att du tycker att vi har fina tapeter! Men om du lånar våra bilder länka gärna varje bild till respektive produkt. Eller skriv tydligare att bilderna är från oss.

2011-02-12 @ 09:56:25
URL: http://www.wallstore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0