the perfect hat and the perfect outfit



En helt perfekt outfit i höstrusket. Kanske att det behövs en lite varmare jacka eller ytterligare en poncho till men detta hade jag tagit på mig vilken sekund som helst om jag haft just de här plaggen.
Den grå stickade oversized tröjan ska jag helt klart roffa åt mig nästa gång jag besöker den stora staden och samma sak med hatten, de andra plaggen får vänta eller utbytas mot andra snarlika plagg som redan existerar i min garderob.
Jag har fått en fling för stora oversized stickade tröjor med vanliga stickade strumpbyxor till, it's fab.

strumpbyxorna H&M - Boots SCORETT - Grå väst-poncho-thing BIKBOK - Grå oversized tröja med katt MONKI - Hatt MONKI -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0