Transformation

Jag satt och funderade.. mitt Thomas Sabo armband är SÅ fullt nu att jag måste köpa en till armlänk att fästa berlockerna på ELLER köpa en halslänk, vad tror ni om det?

Alltså köpa en halskedja från Thomas Sabo och fästa fast alla eller några av berlockerna på, jag tror det kan bli fint! Så kan man ha armband och halsband tillsammans, matchar fint.

Om ni minns Anna Skippers LV halsband, med små berlocker på, det var superfint och hon hade det på sig i "du är vad du äter"..

Så tänker jag mig att mitt Thomas Sabo halsband kan bli!:) Tror det kan bli toppen, ska ner och kika om de har halskedjor här i stan från Thomas Sabo, de har åtminstone berlocker och armlänkar så de borde ju ha någon halslänk också!

Givetvis kan jag inte hitta en endaste bild på Anna Skippers halsband bara för det. Tyvärr!


Här är de två olika kedjorna som finns på TS hemsida, 149 kr kostar en halskedja, överkomligt, jotack!


Kommentarer
Postat av: Thomas Sabo Smycken

Det finns ju halslänkar och speciella hängsmycke att hänga berlocker i.

2010-11-02 @ 23:14:01
URL: http://www.thomassabosmycken.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0