Under mitt täcke är det aldrig kallt



Visst kan jag säga att jag saknar sommaren till viss del, oändligt långa kvällar & nätter i goda vänners lag, solen som aldrig tycks gå ner, svettiga dagar på stranden, men trots detta så är jag nog världens största fan av kramar, myspys hela dagarna långa och att bara ligga under täcket och inte göra någonting överhuvudtaget.
                                     Ja, jag gillar hösten. Jag gillar att ta på mig en klänning och ett par varma strumpbyxor, att överhuvudtaget ha en anledning till att täcka mina nakna ben med något är hur bra som helst, nakna ben och blottade celluliter, nejtack. Jag gillar hösten. Hösten är bra. Hösten är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0