let's go to the mall


innan min födelsedagsfest


Imorgon hoppas jag på solsken eller åtminstone uppehåll, hade tänkt mig en powerwalk nämligen och jag känner mig själv alltför väl för att försöka inbilla mig att jag ger mig ut om det är regnväder! Tyvärr. Haha. Så håll tummarna för att det blir bra väder.

Nu har jag just klickat hem en present till min kille, han fyller år i slutet på månaden så det börjar bli dags att fixa present ju. Har även min killes brors flickvän som fyller år några dar innan Alex så henne måste vi också hitta något fint till:)

Imorgon blir det eventuellt lite shopping, måste dock spara mina pengar så det lär inte bli så mycket shoppat men jag ska åka in med familjen till något köpcentrum, vilket det blir är ännu oklart, vi är lite oeniga. Alexander ska också med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0