you wanna be on top?

Nu äntligen på flera veckor ska jag ta mig tid och se senaste säsongen av top model. Vad är det nu? cycle 13? eller 14? Det har verkligen blivit succé den programserien. I love it.


Har ju glömt berätta om lördagen på Dannero :P där vår firmafest var. Det blev en kul kväll även om det var lite segt i början men sen började folk komma igång och jag dansade loss med Maggan, haha. Vi hade riktigt kul. Mycket skratt och goda drycker. Maten var också suverän!
Som grädde på moset fick vi ris á la malta till efterrätt, JAG ÄLSKAR DET. Min farmor gör alltid ris a la malta till oss när vi kommer hem till henne och farfar på juldagen, det är en tradition, en mycket god tradition!

Jag hade på mig min skinnkorsett från h&M och till den en kjol och en relativt transparent skjorta utanpå. Blev fab!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0