28 oktober 2010

Hej på er. Har varit ännu en regnig dag. Gud vad trist det är med detta väder!
Men men, idag har jag bakat inför lördagen :) kladdkakor, åtta stycken :O så att det räcker till alla.
Imorgon ska vi fixa maten till lördag och duka borden och pynta och sådär.
Lördag ska jag åka in och fixa helium att pumpa in i ballongerna och även använda för att göra till rösten eventuellt på kvällen. Har aldrig provat det så det ska bli kul, hihi.

Har jobbat nu från kvart över sex till kvart över nio. Bara tre timmar så det var ganska lagom tid ändå.

Just nu sitter jag mest och chillar, kollar på the x-effect på mtv. Jäkligt kasst program och det hela känns väldigt uppgjort - att de åker till ett hotell och så får exen dela rum och de andra två dela rum. Det känns som att man hade sagt STOPP OCH BELÄGG om det hänt en själv så jag antar att det är lite skådespel, men men, vad gör väl det?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0