Åh, vilken kväll igår! Massor av mina närm...

Åh, vilken kväll igår! Massor av mina närmaste kom och firade mitt 20e år tillsammans med mig. Mina föräldrar fixade sååå god kycklinggryta o jag hade gjort kladdkaka i förväg. Allt blev perfekt. Alla gav mig så fina presenter, men det viktigaste av allt var att så många kom och gjorde kvällen magisk! Jag fick bla. Presentkort, pengar, av baby fick jag vääääärldens överfinaste fina silverring med en maffig bärnsten - specialbeställd och tillverkad bara för mig :o så fint! Fick en jättefin berlock av josse som man kan öppna och inuti den hade hon lagt en sån fin liten lapp med text på. Åh! Berättar mer om vad jag fick och sådär senare! Nu sitter jag på tåget hem från malmö, har ju varit och suttit hårmodell åt catherine, nu idag på hennes examensdag! Frissan blev super! Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0