But you were born under a bad sign, with a blue moon in your eyes

Oh yes! Någon som kan gissa vilken låt som utdraget i rubriken kommer ifrån?

Det är en låt av Leonard Cohen och som jag förstått det heter låten "woke up this morning"

Nu vet ni vilken låt det är, MEN vet ni vilken känd, stor sensationell tvserie låten är intro till?

Gissa.... om ni ser bilden kanske den säger er något?















THE SOPRANOS, yes sir. Jag älskar sopranos, jag glömmer alltid bort att kolla på fredagskvällarna, fan alltså. Men nu upptäckte jag att reprisen var på svt2 kl 01.00, alltså JUST NU.

I'm happy. Tony Soprano är ju klockren och hela serien är bara, BELLISSIMO, som man säger det på mafiosospråk ;D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0