Campadre.se

Jag blev för länge sedan medlem på en hemsida; campadre.se, trodde inte det var något särskilt. Gjorde det mest för att vinna i någon tävling typ. Ni vet när man svarar på lite frågor eller blir medlem på en sida för att öka sina vinstchanser, ja sådär var det.
Men så började de skicka ut mejl till mig om aktuella kampanjer, jag som glömt att jag ens blivit medlem kikade in för att se vad det var för något och det visade sig att det är en riktig guldgruva.

De har varje vecka nya kampanjer med olika ofta väldigt dyra, kända märken som de säljer till VÄLDIGT reducerade platser.
Det finns bara ett begränsat antal medlemsplatser så om ni vill bli medlemmar kan ni bli medlemmar här.

Just nu har de kampanjer i samarbete med yvonne ryding, EDC by esprit, roberto cavalli, exerro, mi lajki, mismo etc.

BLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEMBLIMEDLEM

och det kostar förstås ingenting att bli medlem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0