COME ON!

Säger jag till en förkylning som återigen drabbat mig! Hallå!? Jag var sjuk för bara några veckor sen och innan dess var det bara några veckor tidigare som jag var förkyld. Kan man ha mer otur? Tredje gången på bara 3-4 månader som jag är förkyld. Typiskt!

Men på torsdag ska jag på konsert på Malmö Arena, Volbeat spelar där då och det tänker jag faktiskt inte missa pga en dum förkylning så nu är det vila och te som gäller för mig.

Hur kan jag ha blivit sjuk? Har klätt mig ordentligt, inte träffat någon som varit förkyld och försökt hålla mig så frisk som möjligt. Gah. Irriterande!

Jag ska gosa ner mig i sängen, göra mig en kopp te och se nya säsongen av topmodel på tv3 klockan åtta. Åtminstone något positivt idag!

Jag hittade förresten en jättefin jacka på skinnutförsäljningen i fredags, den kostade bara en femhundring vilket var toppenbra pris tycker jag!

Catch you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0