Darkness

Det blir en lugn hemmakväll ikväll också, Josse & jag kom fram till att vi stannar hemma ikväll, det är alldeles för mörkt och kallt för att gå utanför dörren. Så himla trist med höst men samtidigt väldigt mysigt. Men kvällarna är väl för tråkiga? Man kan inte ens titta ut genom fönstret utan att frysa! BRRRR.

Jag kom och tänka på gruppen the darkness nu när jag skrev rubriken, minns ni dem?

"I believe in a thing called love......"  det var överlänge sen jag lyssnade på dom! Kanske ska lägga till på spotify.

Yepsidooodle.

Puss & Kram, skumbanan!


Kommentarer
Postat av: William Marklund

tackar så mycket :D

2010-10-24 @ 18:42:37
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Carmenzitah

Har för mig sångaren åkte in på rehab, för mycke koks eller nåt. Men dom var grymma ja! Ska cranka på spotify nu tack för tipset :)

2010-10-24 @ 19:05:22
URL: http://carmenzitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0