Desperate housewives, cougar town och the middle, tre favoriter på raken!

Andra pausen  i första programmet nu då alltså, ca 20 min kvar av Desperate Housewives och direkt efter kommer mina två andra favoriter, jag älskar tvtisdagar!

Imorgon ska vi fixa drickan till min födelsedagsfest och sen ska jag jobba mellan 17 och 21.15! Ganska skönt att inte jobba så många timmar och sen får man ju extra bra lön inom dagligvaruhandeln så sent på kvällen, ob ni vet. Perfekt.

Sen är det torsdag och då har jag och Josse bokat in en liten träff :) blir väl en fika eller en promenad eller så. På kvällen kommer min kille efter att ha haft första tentan på den här utbildningen han går just nu:) vi ska hämta upp ett recept hos hans moster då också på kvällen.
När min killes kusin fyllde år för någon vecka sen så bjöd hans moster på supergod kycklinggryta och jag tänkte bjuda på den på min födelsedagsfest:) hihi.


Nu börjar det igen, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0