driving, pancakes, boyfriend and a beautiful ring




HEJ.
Idag är det myssöndag som gäller, jag har jour fram tills klockan fem vilket innebär att om någon blir sjuk så kan de ringa in mig från jobbet och då måste jag komma. Men än så länge har de inte ringt så vi får se om de gör det senare.

Igår blev det först jobb.
Sen IKEA, visar vad jag köpte i ett senare inlägg.
Vi var även på Agdas lada som är en jättemysig lantshop vid Anderslöv som ligger en bit ifrån Trelleborg i Skåne. Köpte ingenting där dock.



Sen fick vi kladdkaka av min syster, vi hann även med att besöka Alex morfar innan vi åkte hem till mig :) Det är trevligt att träffa sina äldre släktingar, sitta och lyssna till deras historier om hur det var förr. Hade gärna gjort det oftare men man tar sig liksom aldrig tid.
Han berättade om när han byggde sitt hus och sådana mysiga grejer och vi två satt bara och lyssnade och roades av hans berättelser från förr :) Mys!

Idag har jag köpt en ring på ett s.k. homeparty typ, kostade 45 spänn, billigt? Jo. Förmodligen är det en sån som blir helt svart om man tvättar händerna för mkt med den på men vad tusan, 45 kronor. Det kan den ju ändå vara värd.

Sen har jag övningskört med min pappa och Alex som satt i baksätet, de tyckte båda jag var väldigt duktig och att jag hade utvecklat min körning på ett positivt sätt. Kul! Det är sådant som peppar!

Hoppas jag kan få mitt körkort snart :) hihi.

Och slutligen; idag är det den 24, vilket innebär att det snart är den 27e och det innebär att jag blir tjugo :D wiho.



Nu ska jag städa klart på mitt rum så ni kan få bilder sen:) Denna gången har jag faktiskt gått all in i mitt städande och slängt MASSOR och även gett bort en del. Det är finare nu än det nånsin varit på rummet.


Jag är sugen på att bowla, på big bowl. Får ta och göra det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0