Fixar-Manda


Man skulle kunna tro att det är min kanin och att bilden är tagen på min säng för jag har EXAKT likadant överkast som på denna bilden, verkligen identiskt likadant. Men jag tog faktiskt bilden från weheartit.com






HEJ!
  Jag sov en stund vid halv tre, var så himla trött. När jag vaknade igen ungefär en timme senare så satte jag igång och städade, dammade av i fönsterkarmen och sådär.
Hade tvn igång samtidigt - de visade ett gammalt avsnitt av lyxfällan, blir man förbannad eller blir man förbannad av att kolla på det programmet?

Paret i detta avsnittet hade lånat pengar på banken till ett hus.. som de upptäckte var fallfärdigt, mögligt och i allmänhet behövde en rejäl upprustning. KOLLAR MAN INTE SÅNT INNAN MAN KÖPER? Synligt mögel på väggarna är inte direkt något man missar.

Sen hade de tagit ett lån till för att renovera men de pengarna gick till en halvny volvo för 420 tusen spänn och en BÅT (båt av alla dumma grejer att köpa när man inte har pengar) för 140 tusen kronor. Öh? Båt...

Det första jag tänker på när jag sitter i klistret och behöver renovera för typ en halv miljon, ja, det är nog faktiskt EN BÅT. Eller inte.

Jag kan inte fatta att det finns människor som inte tänker längre än så. Men samtidigt tycker jag riktigt synd om dem. Gud vilken soppa liksom att försätta sig själv i...

Nu har jag precis hjälpt min pappa med maten, gjort lite coleslaw - ni vet sån där kålsallad, som är väldigt poppis i staterna, fast vi kör med väldigt mycket mindre fett, en nyttig men god variant och sen har jag gjort en vanlig sallad med isbergssallad, tomat och gurka och lite majs. GOOOOOOD.
Själva middagen består av lax och ris.

Ikväll åker jag tillbaka till Wisteria Lane och tar även en liten sväng till Cougar Town när jag ändå är borta i USA ;D hehe. Så ni vet om jag är lite frånvarande.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0