funderar på att mörka

Funderar på att mörka mitt hår lite, lite kopparblont typ. Eller så. Ni vet lite röd-rostfärgat, men ändå ljust. Skulle det kunna bli snyggt, tro?

Eller ska jag bara låta håret vara som det är nu och hoppas på att det bleker till sig lite mer och blir mindre gult med silvershampot? Jag väntar ett tag.. men har det inte blivit bra tills veckan jag fyller år så kör jag på att fixa det i någon lite mörkare ton :)



Som Lindsay på den här bilden fast lite mörkare tänker jag mig.. vi får se om jag kan fixa det eller om det går åt helvete once again! :D



NU ska jag cykla till jobbet, skriver ikväll om mitt internet funkar! Annars, missa inte: Desperate housewives kl 21.00, cougartown 22.00 och den nya serien 22.30! På kanal 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0