Happy b-day to me

20 20 20 20

FAN VAD GÖTT!


Nu är jag så gott som vuxen, åtminstone så vuxen som jag någonsin kommer bli, hahaha.


Idag har jag glidit runt, fixat mat inför lördag, fixat tallrikar och glas också och blivit bjuden på mysig fika av min kära Josse här i stan på Hartmans café. Supermysigt med varm choklad och budapestbakelse :) gott!

Buffé nu ikväll med familjen och min bättre hälft Alex :) på sankt markus vinkällare, var jättefin mat även ikväll:) gottigott.

Nu ska vi sova:)

visar bilder på presenterna imorgon :) fick min fina ring och två huslampor, en skärbräda, en äppledelare, en kökshandduk och en pajform :) ni vet, vuxengrejer inför flytt och så :) najs!

Pics 2 morrow.

Puss & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0