hate being alone

Jag har inte så värst många rädslor om jag ska vara ärlig men något som skrämmer mig är mörker och ovetskap om vad som väntar.
Ikväll är mina föräldrar på 45 års fest, stort firande och min syster är hos en vän i Malmö och stannar där över natten. Jag däremot, som helt glömt av att det var denna helgen, denna lördagen som de skulle iväg har helt missat att göra upp några planer och eftersom jag börjar tidigt imorgon så kan jag liksom inte göra värsta stora planerna heller, även om jag haft mer tid att planera.

Så kvällen slutade med att min kille ovh hans bror kom hit, käkade lite av lasagnen jag gjorde och kladdkakan (som blev skitbra för en gångs skull!)

De var båda trötta och körde hem för en kvart - tjugo minuter sen, så nu sitter jag här, mina föräldrar kommer inte än på typ två timmar. Vad göra?

Har ni hört att jag blekt håret förresten? Jo, det har jag. Det blev gult. Men sen gjorde jag det igen och det blev bättre, nu ska jag bara använda silvershampo så kan det nog bli riktigt fint. Just nu kallar jag mig själv för ljushuvet. Yep.

- Skitsnygga kängor från deichmann - festklänning från gina - skjortklänning från gina -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0