home again


Malmö Arena var fullsmockat i torsdagskväll!

Lite suddigt men det ska alltså föreställa Volbeat :) som vi såg i torsdags!

Efter en helfylld helg är jag tillbaka i Ystad, på min säng, slappandes framför tvn.
Det känns skönt att ha ännu en vecka avklarad och en ny påbörjad idag :)
Inatt sov jag hos Alex, åkte till Malmö igår vid fyra efter jobb och tog mig ut till Mobilia, baby hade sin sista jobbdag där igår, eftersom han pluggar nu så kommer han bara jobba helger på ett annat köpcentrum i Malmö :) skönt för honom så han får tid till skolan som tar upp rejält med tid - vilket det gör när man går på högskola på heltid, det är ju så på de flesta högskolelinjerna faktiskt!

Idag vaknade vi runt åtta - nio, kollade på VAKNA! med the voice, käkade lite frukost och gick en runda med Nova som skällde ut brevbäraren, stackarn bara skrattade och cyklade vidare!

Åkte med tåget till Ystad och mötte upp Josse, tog bussen till my place och bakade kladdekaka, satt och snackade och hade trevligt. Halv fem fick vi för oss att gå en tur på H&M så vi tog bussen ner igen och gick dit, kom hem med en ny skjorta för bara 99 spänn och ett par fina strumpbyxor i lite tjockare modell.

På chrispa (en kosmetik och smyckesbutik här i stan) gick jag in för att kika och kom ut med depends silvershampo, så förhoppningsvis tar det bort de gula tonerna som skymtar i mitt hår! :) köpte även en parfym.


Senare ska jag se topmodel eller Ullared kanske? och vid tio är det "lite sällskap" som också skall ses!

På torsdag firar jag fyra år tillsammans med min kille, sug på den ni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0