hot chocolate

Sitter här hemma framför tvn; project runway, chillar nu innan jag ska gå ner och jobba. Det blir bara fyra timmar idag, ganska skönt och lagom lång arbetsdag ;D går på mitt pass 17.00 och sen har jag stängning (21.15).

Gjorde mig precis en kopp varm choklad, eller rättare sagt; jag var lat idag så jag värmde bara mjölk och blandade i o'boy! Men det blev lika gott för det:)

Idag var jag och min pappa på systemet och införskaffade dricka till min 20 årsfest, det blev lite cider, några flak öl och 6l vin, bag in box, en vit och en röd. Vi ska nog köpa några cider till då det eventuellt blev lite väl lite av den varan.

Men det skulle ju jag kunna gå in och fixa nästa onsdag då jag blir 20 och själv får köpa ;D woho!

Åh, ska bli så kul!

Mina planer för min födelsedag, alltså den 27, nästa onsdag är:

- Besöka systemet, bara för att jag kan liksom och kanske köpa skumpa och bara ta ett glas med någon :) eller bara spruta ut den någonstans! ;D
- Middag med familjen och Alexander på Sankt Markus vinkällare i Malmö, de har JÄTTEFIN buffé, den är dock rätt saftigt dyr, kostar typ 400 spänn per skalle, men det är det faktiskt värt. Deras mat är toppklass och sen har de typ kakbuffé som ingår i priset där man kan välja bland en massa olika tårtor, kakor och annat smått och gott. Ska bli gott.
Vi åt där när mina föräldrar firade 20 årig bröllopsdag, förra våren.

Sen har jag inte direkt planerat mer för dagen, men det är ganska lagom :) Bara njuta av att vara tjugo!

ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!



Det var typ det jag hade att säga för nu:) skriver mer när jag kommer hem ikväll, runt halv tio. Kanske lite senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0