HUNGRY HUNGRY HUNGRY HUNGRY HUNGRY HUNGRY HUNGRY HUNGRY

Min mage kurrar, MAAAAAT skriker den, har inte ätit sen frukost. Usch.

Men snart blir det nog middag hoppas jag verkligen..

Fan vad jag blev sur nyss, skulle beställa en fin långklänning från topshop och allt funkar skitbra, jag klickar i vilken sorts kort och bank etc etc och det verkar fungera. Sen kommer det upp att köpet inte godkänns och där är pengar på kortet, så det räcker och blir över. Så det är inte det som är problemet. Vad tusan kan det vara?

Först var jag osäker på om det skulle funka med ett maestro kort men det läste jag på hemsidan att det fungerar hur bra som helst. Det kommer upp att jag ska kontakta min bank om detta. Det hände likadant sist jag skulle skicka efter därifrån så det är ingen tillfällighet direkt. Gah.

Jag får helt enkelt åka till Nova lund vid tillfälle och kolla på topshop där istället, men det var ju liksom lite det jag ville slippa att göra. Gah.


Här nedan ska ni i alla fall få lite bilder på några snygga klänningar från topshops hemsida, förhoppningsvis har de någon utav klänningarna i butik.

 

den tredje klänningen uppifrån är nog min favorit, jag älskar färgen, modellen och allt med den helt enkelt. Kanske ska köra på den? Om den finns i butik..

 

Vilken är er favorit utav dessa sex klänningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0