Jag slår inte för att jag hatar den som står framför mig, utan för att jag älskar den som står bakom mig



När någon står en riktigt nära, då gör man allt. Allt för att han ska förstå att jag aldrig kommer att svika honom. Det kommer jag aldrig göra.
Oavsett om han har rätt eller inte så kommer jag försvara honom tills stjärnorna brinner upp på himlen. Jag kommer alltid göra det. Det gör man när man är kär i någon. När man älskar någon.

Just därför berör de där orden mig, jag känner starkt inför dem. För jag kommer stå vid honom i alla väder, i alla kläder. I alla dagar, alla år, varje sekund, varje minut. Alltid. Oavsett vad som händer. Unconditional love.

Bilden ovanför föreställer mig och min fina pojkvän Alexander, den togs när vi firade ett år tillsammans. På torsdag - i övermorgon har det gått tre år sen dess, vi firar alltså 4 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0