Let's have some fun this beat is sick

By: weheartit.com



Hola! Då var man klar med det duktiga för idag, har varit i skogen nu och promenerat 2,5 kilometer. Jag känner mig nöjd. Hade på mig mina easytone och jag skiter faktiskt i vad vissa forskare säger - att de inte funkar bättre än några andra träningsskor, för jo, man får sån himla träningsvärk, mycket värre än vad man får i ett par vanliga joggingskor.
Man känner verkligen skillnad för när jag har mina easytone kan jag bli så trött i benen att jag inte orkar gå längre, nästan. I vanliga skor kan man gå och gå och gå och det blir knappt nån träningsvärk av det ändå! :P

Nu ska jag kolla på topshopshemsida efter en fin klänning som jag kan ha på min 20 års fest! :) Har redan sett en fin, men vi får se hur det blir! :)


Lägger in bilder på några olika sen, så får ni se och eventuellt hjälpa mig välja en fin! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0