lipstick by M-A-C

 

 

MAC har helt perfekta läppstift, har aldrig testat deras men har hört att de är superbra, inte minst färgerna är perfekta. Något av de här två hade jag kunnat tänka mig, gillar sådär ljusa korallfärger och ljusrosa. Väldigt fint. Det läppstiftet på den andra bilden är en limited edition av lady gaga, vore ju rätt coolt att skaffa sig ett exemplar bara för den sakens skull kan jag tycka.

Men vi får se imorgon. Jag och Josse ska gå en runda i Malmö efter att jag varit och suttit hårmodell :)

Bilder kommer under dagen imorgon.


Nu ska jag lägga mig, ska upp redan sju imorgon bitti, fy fy fy, vad tidigt. Omänskligt tidigt! :P

Memo till mig själv: glöm inte ipoden! :)


PUSS & GODNATT.

Nu en fråga till er kära läsare: Använder ni läppstift eller bara läppglans & vad ska ni göra imorgon?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0