Lördag

Hej kära vänner. Har varit borta ett tag av en rimlig anledning, jag och min kille firade 4 år tillsammans i torsdags, vi var på mysig promenad i stan, han fick en skjorta av mig, spontanpresent. Tyckte den var så fin. Vi pratade och skrattade och bara njöt av en ledig dag.
På kvällen gick vi ut och åt på Loong Sching, kinarestaurangen i stan här, vi beställde 1 tre små rätter och 1 vitlöksräkor med grönsaker i sås, sen delade vi på det. Gott var det.

Efter restaurangbesöket åkte vi hem till mig och låg och pratade och tittade på tv, hade lite godsaker att käka och dricka och sådär. Lugnt och mysigt :)

Vi gav varann presenter och jag fick en jättefin berlock till mitt thomas sabo armband, snart är hela länken fylld med berlocker så då får jag köpa en ny kedja till handleden, hehe. Berlocken föreställer i alla fall ett rött hjärta, väldigt passande.

"Ett hjärta till mitt hjärta" sa han till mig när jag öppnade paketen. Fint. Sånt gillar jag. Älskar.


Idag är det jobb som gäller, 14-20.45. Länge sen jag jobbade nu, typ början på veckan. På måndagmorgon ska jag följa med Catherine som jag jobbar med in till Malmö och så ska vi testa olika aftonfrisyrer, jag har nämligen fått äran att sitta modell åt henne när hon ska göra sitt examensarbete på frisörskolan hon går på. Najs. Jag blev så glad av att bli tillfrågad. Kommer nog bli hur fint som helst, men på måndag ska vi bara testa olika frisyrer.


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag gå ner till jobbet. Vi ses kanske där. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0