lyxprostitution

Igår i metron fanns en liten text med tips från Svenska new york fruar om hur man bär sig åt för att träffa en rik man och var man ska leta.

Idag hade en mycket klok person skrivit en insändare som verkligen får en att tänka. Denna personen skrev följande:


"Det liknar lyxprostitution" är rubriken på insändaren.

"Har förundrats över detta fenomen: Man gör porgram om människor som inte uppnått något av värde i sitt liv, förutom att man målmedvetet jagat och fångat en rik man.
Tänk om man lagt ner lika mycket energi på att utbilda sig och skapat sig sin egen framgång?

I gårdagens Metro läser man om tips från Åsa Vesterlund från Svenska New Yorkfruar.

"Jag skulle röra mig runt Wall Street och försöka där..." Är det inte sådant som lyxprostituerade gör?"




Och detta är ju så klockrent skrivet. "röra mig runt wallstreet och försöka där". Lycksökaren har talat.

Eller vad säger ni? Jag skiter i vad de håller på med men vad är det för beteende? Då mår man ju inte bra om man gör allt för att hitta en riking. Jag kan åtminstone inte förstå det och ger feta cred till personen som skrivit insändaren! Riktigt bra skriven.

Men programmet är ju trots detta ganska underhållande att se! ;D


Kommentarer
Postat av: elie

SV: vad gott :D jo det regnar här med :/



Jag kollar på tv :)

2010-10-19 @ 14:30:32
URL: http://elie.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

vad härligt :D

2010-10-19 @ 16:33:58
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0