Making necklaces

Hej på er. Grattis på Amanda-dagen till mig ;D hehe. Det är min namnsdag alltså, kul va :D

Sen är det min födelsedag imorgon :) Jag längtar! :) Ska gå på systemet och handla för första gången och sen på kvällen ska jag äta på sankt markus vinkällare, hihi. Mys.

Idag har jag träffat Josse, köpt snacks till festen på lördag och även glas och sådant som behövdes, engångsgrejer alltså.

Köpte även de två sista david batra böckerna, har den första, hans böcker är väl bara föööör roliga!?

Nu ägnar jag mig åt halsbandstillverkning, har gjort ett med stora guldpärlor, jättefint blev det och nu håller jag på med ett så kallat statementhalsband, ett stort som jag gör i ett svart glittertyg som är väldigt hårt och styvt så jag vet att det kommer ligga fint på plats runt halsen :) Hoppas på att det blir bra :)

Dags för mig att återvända till halsbandsverkstaden så ses vi sen ;D glöm inte dh ikväll! 21.00 på kanal fem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0