11 dagar kvar

HEY. Då var jag hemma igen efter ett relativt långt jobbpass. Det har gått bra och tiden har rullat på ganska bra.
Nu sitter jag framför tvn och glor på pretty woman, jag har aldrig sett HELA den filmen av någon anledning, har bara blivit så att jag slagit på tvn och så har det varit mitt i filmen, nu ska jag se hela för en gångs skull.

Käkade lite middag nyss, eller nattamat kanske man ska kalla det? Jag äter bara något litet på jobbet när jag jobbar såhär sent så äter jag middag när jag kommer hem, känns lite konstigt att äta middag när klockan är över nio. Men men. Det blev fläskfilé med potatisgratäng idag, lite finare nu när det är lördag och allt.

Vi har förresten fått in jättefina tjocka tights på kvantum, superfina, både i grått och svart och lite i brunt. De kostar alltifrån 50 kr - 90. Jag köpte ett par gråa med lite silverglitter i- lite sådär diskret och likadana i svarta, sen köpte jag ett par svarta, stickade - ribbstickade typ och ett två-pack med ett par svarta och ett par bruna tights i lite tunnare 80 den kvalitét. Ni får se dem på under hösten :)


Imorgon tänkte jag skaffa lite nya nagelgrejer och bygga naglarna hemma, dock ska det inte bli fransk manikyr utan jag ska köra på röda naglar, får hoppas jag kan få det att bli bra! :)


För övrigt är det 11 dagar kvar tills jag blir tjugo idag. Snart är det bara 10 dagar. I can't believe it!



Bilden är tagen för några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0