Nu är det bara 10 dagar kvar tills min STORA DAG, 20 ÅRSDAG!

JÄKLAR! Är klockan redan kvart över tolv, herre jisses vad tiden går fort. Jag kom iofs inte hem förrän vid närmare nio så det kanske inte är så konstigt. Pretty woman är ju så himla bra, så fin och romantisk. Ännu bättre när man ser HELA filmen och inte bara en liten del av den kan jag delge er.



den här ringen från thomas sabo har jag önskat mig i 20 års present av mina föräldrar, väldigt vacker och helt i min stil. 20 års presenten ska ju vara något man verkligen minns tycker jag och vad minns man bättre än ett riktigt vackert smycke!

Vad önskar ni er till nästa födelsedag, eller jul kanske till och med? Kommentera gärna era önskningar :) vore kul att veta!



glöm inte att bli medlem på campadre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0