RUGGGGGGGGGGGGGGGIGDAG

Usch vad det är ruggigt ute idag, åkte till Skurup och sov hos Alexander igårkväll. Vi hade följe till stationen idag, hans tåg gick en kvart innan mitt och det var kallt men ändå uppehåll där. När jag kom till Ystad var det uppehåll, skönt tänkte jag, satte mig på bussen och åkte hem.
När jag går av bussen kommer värsta skuren och jag skyndade mig hem, precis när jag kom in i vår carport för att ta skydd blev regnet ÄNNU värre, tur att det bara tar en minut att gå från bussen till mig :) Jag blev inte särskilt blöt som tur var.



Efter att vi var klara igår på salongen så käkade vi lunch på la empanada i Malmö, ligger brevid sankt petri kyrkan (bakom gågatan), vi käkade pastasallad, gott och väldigt lågt pris! Ni borde testa att luncha där.
Efter lunch blev det till att möta Josse på centralen, Catherine tog tåget hem då och jag och Josse åkte till Entré med bussen :) där jag handlade klänningen ovan (som jag bloggade om i förrgår!)

Köpte även: En myskofta på gina, ett par mönstrade haremsbyxor på cubus, en basklänning att ha under från veromoda och två par strumpor från monki (dem jag också bloggade om i förrgår).

Innan vi åkte hem kvällsfikade vi på wayne's, klockan var ca halv sju då och vårt tåg gick nitton över sju från centralen, kom hem till Ystad och delade en taxi hem eftersom bussarna slutat gå och det var så fruktansvärt kallt och jag hade nog dött om jag gått hela långa vägen hem (haha, nästan).


Nu ska jag gosa runt här hemma hela dagen och inte göra något särskilt. Kanske fotar det jag köpte igår så ni får se :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

like it :)

2010-10-19 @ 12:57:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0