Samling: PEZ

Något jag älskar att göra är att samla på saker, har älskat det sen jag var liten då jag mer eller mindre var precis som skrotnisse (ni vet det där gamla barnprogrammet) haha.
Men jag har sen ungefär tio år tillbaka samlat på grodor, nu har jag dock lagt ner mitt intresse sen ganska långt tillbaka men då och då om jag ser någon fin sparbössa formad som en groda så kan jag inte låta bli att slå till. Men jag köper inte varenda liten pryl som föreställer en groda som jag gjorde då när jag var liten, nu måste prylen vara fin och passa in på rummet. Kraven har höjts en aning från min sida.

Men till ett annat kul samlarobjekt: PEZ figurer, ni vet såna små som man förvarar hårda små godisar i. De är så söta och det finns tydligen en del som samlar på dem.

Här har ni några bilder:





tycker sånt här är så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0