Snipp, snapp, snut, nu ska Mandisen logga ut.

Nu ska jag logga ut härifrån bloggen och lägga mig ner och sova. Börjar känna mig lite tung i ögonlocken!

Imorgon ska jag upp runt elva, göra mig i ordning och promenera iväg och fixa fika till mig & Josse som kommer hem hit imorgon vid tolv eller ett. :) Mys.

Ett tips inför julfikan förresten.. frödinge (de som gör så himmelskt goda frysta kladdkakor) har släppt en nyhet till frysdisken, såg det idag när jag var på jobbet- Kladdkaka-pepparkaka, alltså kladdkaka med typ lite pepparkakssmak, ingen aning om hur den smakar men någon kanske borde testa.
Dock inte jag, har redan fått alltför mycket av det goda i livet.

Om ni testat eller testar den så kan ni väl skriva till mig? Taaaack! :D

PUSS & GODNATT, så ses vi imorgon mina vänner!

Kommentarer
Postat av: elie

SV: jo men ganska bra är jag väll i varje fall :)

2010-10-21 @ 17:18:00
URL: http://elie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0