Sunday 19.06

Godkväller på er.
Igårkväll åt vi middag här med min käre herre, hans bror och flickvän och mina svärföräldrar, eller blivande rättare sagt.
Det var fläskfilé med klyftpotatis och sallad, med rödvinssås, supergood.

Idag gick vi upp redan nio och åkte till Burlöv Center med min killes föräldrar. Jag köpte mig en toffsmössa på gina och servetter till min tjugoårsfest. Köpte även en mascara, några pins på h&m, och grejer till mitt akvarium. Mina fiskar och mina grodor är döda sen länge men imorgon tänkte jag kika in på zooaffären och se om de har några små grodor där som kan få flytta in i akvariet. Kommer bli så fint.

Just nu sitter jag mest och surfar runt, min kille pluggar/läser lite och så småningom ska vi kolla på tv och mest njuta av denna mysiga söndagskväll och klockan är ju inte ens åtta, känns som den är mycket mer än så!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0