Texten funkade i alla fall

Men något som slutade fungera igårkväll var mitt internet och vår telefonlinje. Gick inte att ringa från den fasta telefonen eller gå ut på internet. Sånt skit. Vet inte om de håller på och gör ändringar eller nånting så det inte funkar. Konstigt i alla fall, men nu vet ni hur det ligger till ifall, ifall jag inte skulle kunna ha möjlighet att logga in här ikväll pga bredbandet!

Idag ska jag jobba 14-19 och resten av veckan är jag ledig, förutom lördag där jag jobbar till kvart i nio. På torsdag är det som sagt min fyra årsdag med min kille och vi ska fira. Har ni några idéer på någon kul aktivitet för oss två att hitta på, vi hade en grej på g men det blev alldeles för dyrt så det sket sig.



superfint halsband från cocoo.se, minns inte vad det kostade men fint var det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0