Thank God it's Friday!

Hej å hå. Idag har jag inte gjort alltför mycket, mest myst runder här hemma och även blivit ägare till tre små söta grodor. Jag som velat ha en ny groda i min skål SÅ länge. Nu blev det äntligen av, de var nämligen slut i djuraffären tidigare.



Ni kan väl lämna in förslag på roliga namn så väljer jag ut tre som jag tycker är allra bäst och så får ni länkning som tack för hjälpen! :) Hur låter det?
Jag kan ju nämna att den ena är rättså fet, den andra är lite sådär mittemellan och den tredje är väldigt liten, fast de är alla samma sort!

Ikväll ska jag inte göra så mycket mer än kolla på idol och kanske kränga lite kladdekaka ;D gytt.

Imorgon jobbar jag en stund från halv tio till ett och resten av dagen ska jag spendera med pojkvännen :) Skönt med en helg då han är jobbig och jag är relativt ledig, inte helt, men ändå till större delen.

Nu ska jag återgå till min städning av rummet, jag kör rejäl upprensning!

Jag pratade förresten med min mammas bästa vän, hon är frisör. Jag åkte ner och var ganska inställd på att färga håret i någon fin kopparfärg fast sen pratade vi lite och hon sa att det hade passat mitt hår bra och det hade varit fint till min ljusa hud osv. Men hon gillade det här ljus-ljus-ljusblonda så jag kom faktiskt fram till att jag nog faktiskt behåller det och bara bleker utväxten när den blivit stor nog. Nu är det ju bara precis en halvmilimeter utväxt och inte lönt att färga


Nu börjar idol och min städning fortsätter!


PUSS

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0