Thomas Sabo

Min favorit smycke-designer är Thomas Sabo, han är superduktig och gör så himla fina grejer.

Här har ni bilder på de berlocker jag har :) Det roliga med berlockerna är att jag fått alla av någon och kommer alltid minnas de olika tillfällena jag fick dem på. Mina födelsedagar, jular, studenten osv. det är mer än bara ett armband med berlocker, det har en historia bakom sig och det gillar jag.










1. krokodilen köpte jag för ett presentkort jag fått av min mammas väninna
2. hjärtat fick jag av Alexander på vår 4 års dag
3. solglajjorna fick jag av mina föräldrar förrförra årets födelsedag - om jag minns rätt
4. Grodan på pärlan är från min kille, på min födelsedag förra året
5. Kermitgrodan fick jag av min syster och mina föräldrar på min student förra året
6. Den rosa stenen är min månadssten och jag fick den för 2 år sen på min födelsedag av min killes föräldrar
7. Röd pump som jag fick av mina föräldrar - förra julen!?
8. Svart pump fick jag av min killes föräldrar, förra året
9. Tro, hopp, kärlek - berlocken fick jag av min mammas bästa vän i födelsedagspresent förra året
10. Vingarna fick jag av mina föräldrar förra året på min födelsedag

jag ska nog ta och skriva ner vem och när jag fått alla berlockerna så man kan titta tillbaka och minnas varje tillfälle. Jag är så glömsk. Men jag mindes åtminstone vem jag fått varje berlock av.

Har några fler berlocker men de finns inte längre med på thomas sabo hemsida.. de är antagligen för gamla nu! :)

Ni ska få se bilder på mitt armband vid tillfälle,
läs: när jag orkar föra över bilderna till datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0