you, me, oui?

Hej!
Idag ska jag iväg och titta på skinnjackor på en outlet som är varje år vid den här tiden en bit utanför lund! :) hoppas verkligen jag hittar en fin. Det börjar bli för kallt för att bara ha en kofta och skinnvästen ovanpå. Hehe.

Igår spenderade jag kvällen hos min pojkvän, vi drack te. Jordgubbste. Gott. Fast han gillar citron bäst, men jag gillar jordgubb bäst så det fick bli det.

Ikväll ska vi käka pizza hos honom, imorgon har min killes föräldrar bjudit hem oss på middag (eller mig, då min kille redan bor i samma hus haha) så det ska bli trevligt det med:)

På söndag ska de in och shoppa och då ville min kille hänga med också, så det ska vi göra! Jag ska ha en mössa i alla fall, sen får vi se om det blir något mer. Ska spara mina pengar lite nu!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0