10.52

Usch, jag är verkligen ingen morgonmänniska. Min kille gick upp kvart i sex idag och jag gick upp för att hitta en regnjacka han kunde låna då det regnade som tusan imorse.
Fy, säger jag bara. Jag mår dåligt av att gå upp så tidigt. Jag blir helt negativ och känner mig helt nedstämd av den tidiga timmen. Kan inte säga varför men det går bara inte.

Nu har jag sovit ut några timmar så nu känner jag mig glad igen:) förutom att här har varit en fluga inne på mitt rum hela morgonen och försökt flyga in i mitt öra kändes det som så jag fick sova med täcket över örat. Jobbig jävel.

Nu ska jag nog inte göra så mycket, igårkväll efter att jag skrivit godnatt till er så blev jag jättedålig, mådde skit i magen. Till slut var jag helt skakig i kroppen och kände mig riktigt dålig i kroppen. Usch.
Det har gått över lite nu men jag vågar inte äta något än på en stund. För sådär dåligt vill jag slippa att må idag.

Nu börjar sjunde himlen så vi hörs efter det:) Puss på er.



bild från nyår.

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

Är nu tillbaka på bloggen efter en veckas bloggpaus :) allt bra med dig denna måndag?

2010-09-13 @ 11:44:49
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0