21.52

Imorgon är det fredag, Jag & Josse har planerat in fruktsallad hos henne då, ska bli najs. Frukt är najs.

Jag känner mig lite lugnare över present till min pojkvän (firar 4 år tillsammans om mindre än en månad) och jag har mejlat en kille om det och han skulle försöka fixa det jag tänkt köpa till min kille så de får in grejen i lager. Vad det är jag tänkt är ännu en hemlis men ni får veta så småningom.

På lördag ska jag på fest hos min killes bror och innan dess ska jag jobba mellan 10 och 15 och sen ska jag och Baby laga mysig lördagsmiddag innan vi går på fest:) Ska bli riktigt trevligt:)

Sen är det söndag och val, se nu till att läsa på ordentligt om de olika partierna och kom fram till vem ni ska rösta på OCH SE TILL ATT GÅ OCH RÖSTA. Det är viktigt, man kanske inte tänker på det men det är ens egen framtid det handlar om.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0