Är folk verkligen SÅ giriga?

Haha, jag var inne på tradera och kollade efter ett marc jacobs halsband.. jag söker på marc jacobs och vad kommer upp mer än smycken och väskor? Jo, parfymer.. först var det 50 ml och 100 ml flaskor, när jag scrollar ner ser jag hur någon försöker sälja parfymprover.
Ja, ni hörde rätt, ni vet såna minirör med parfym som man får GRATIS i butik bara man frågar efter det.

Gissa hur mkt personen ville ha för varje prov? 30 spänn plus frakt. OH MY GOSH säger jag bara. Finns det verkligen så giriga människor. JO TYDLIGEN.




Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Men gud.. Vissa nötter gör ju allt för pengar haha =)

2010-09-13 @ 23:48:09
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0