Avrundning

Nu ska jag nog ta och avrunda här för ikväll:) Klockan börjar bli mycket och imorgon ska jag upp ganska tidigt och göra mig i ordning, halv tio ska jag möta Josse på stortorget här i stan och så ska vi köpa oss något att dricka - to go - från espresso house, tio över tio går vårt tåg till Malmö.
Framme i Malmö är vi runt elva och sen ska vi gå och kolla i lite butiker och sådär. Josse ska till sin fd praktikplats och prata med chefen där och sen möter vi upp min kille när han kommer från universitetet i Lund och så går vi till subway och käkar lunch:)

Låter det som en trevlig dag tycker ni? Det tycker jag.

Har ni förresten några förslag på vad man kan ge sin pojkvän man varit med i fyra år? Han är himla svår att handla till eftersom han inte gillar smycken och redan har massa parfymer.. plus att han har allt annat typ :P hehe. Det är svårt, mycket svårt. Förhoppningsvis kommer jag på någon mindre snilleblixt!

Sov gott små troll, ses imorgon. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0