chocolatebunny

hej. Puh. Skönt att vara hemma. Var ju uppe och jobbade i ottan, haha. eller ja, halv nio.

Nu sitter jag mest här hemma och slöar, det är allt jag orkar nu, man blir ganska trött i skallen efter en heldag på jobbet.

Greek är på på femman och jag väntar svar från min kille som ännu inte svarat på mitt sms som jag sände för några timmar sen... han ska dock på hockeymatch så det kanske är för mkt oväsen där?

Får se hur kvällen slutar, jag hade velat åka till honom men det är ju helt och hållet beroende på när matchen är slut:)


Ikväll ska jag skriva inbjudningar till min 20 års fest och skicka till släkt och sådär.


Nu börjar greek igen, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jossis

Mandis! Jag har ändrat nu så jag skall vara i malmö på fredagen den 29 :)

Så jag kommer till dig då den 30 <3:D

2010-09-26 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0