Emmy awards 2010

Jag hissar och dissar outfitsen på emmygalan :) Skriv gärna vad ni tycker också :)



Kyra Sedgwick i en Monique Lhuillier skapelse :) definitivt en riktigt vacker klänning som passar en dam i hennes ålder :)

Tina Fey i en otroligt ugly Oscar de la Renta klänning. Gillar inte de trista färgerna, mönstret eller utformningen på klänningen, usch nej!

Min favorit Mariska Hargitay från Special victims unit :) i en sockersöt Vera Wang klänning :) HISS


January Jones från Mad men i en blå Versace dress:) Fin i helhet men jag gillar speciellt korsettdelen där uppe, tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Moa

Idag kom det spaniorer till våran skola som vi fick interljuva eftersom jag läser spanska..var lite läskigt men ganska coolt att man förstår varanda ;D

2010-09-23 @ 16:47:19
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0